~Μηλόπιτα Upside Down~ | una cucina

una cucina

Καλωσορίσατε στην κουζίνα μας!!
Εδώ, οι μυρωδιές, τα αρώματα, οι δοκιμές, οι εικόνες, οι προσδοκίες, ανταμώνουν αρμονικά και μας οδηγούν σε παράδεισο γευστικών ηδονών!
Δείτε και μόνοι σας ;)

food n' eros

~Μηλόπιτα Upside Down~

24
Δε θέλει πολλά, για να γλυκάνει η μέρα..
Ένα γλυκό χαμόγελο!
Ένα γλυκό φιλί!
Ένα γλυκό βλέμμα!
Ένα … γλυκό, αφράτο, μυρωδάτο, τρυφερό, πλημμυρισμένο από γεύσεις ανείπωτες!!!!!
Μια μηλόπιτα απ αυτές που δε σε αφήνουν ...να τις αφήσεις :)
Το κέικ λειώνει στο στόμα και σε οδηγεί εκ του ασφαλούς σε ονειρικές καταστάσεις!
Το μόνο που ψάχνεις με τα μάτια κλειστά, είναι η κούπα με τον αχνιστό καφέ στο πλάι!!!
Αναρωτιέμαι σε τι να οφείλεται αυτή η απόλυτα βελούδινη αίσθηση που σου αφήνει η κάθε μπουκιά στο στόμα και καταλήγω ότι μάλλον έχει να κάνει με τη δοσολογία και κυρίως με τη σειρά των υλικών στον κάδο του μίξερ(?) !!
Προσαρμογή της συνταγής του Βαγγέλη Δρίσκα, στο Gourmet της Κ.Ε. τεύχος Φεβρουαρίου.
ΥΛΙΚΑ
Για το κέικ
3 κούπες αλεύρι
1 ½ κούπα ζάχαρη
180 γρ μαργαρίνη
¾ του φλιτζανιού γάλα
3 αυγά
1 κτγ εσάνς πορτοκάλι (ή τρίμμα)
3 κτγ μπέικιν πάουντερ

Για τα μήλα
3 μεγάλα μήλα
60 γρ βούτυρο
2/3 του φλιτζανιού μαύρη ζάχαρη
1 σφηνάκι ουίσκι


ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ
Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.
Βάζουμε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι το βούτυρο με τη μαύρη ζάχαρη και, όταν λιώσει η ζάχαρη και το μείγμα πάρει το χρώμα της καραμέλας, ρίχνουμε τα κομμάτια των μήλων και το ουίσκι. Ανακατεύουμε και αφήνουμε για 2-3 λεπτά σε χαμηλή φωτιά.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 165 – 180ο C.
Στρώνουμε λαδόκολλα σε ένα στρογγυλό ταψί και απλώνουμε τα μήλα.


Χτυπάμε τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη στο μίξερ και προσθέτουμε τα αυγά, (χαμηλώνουμε ταχύτητα στο ελάχιστο!!!) το αλεύρι, το γάλα, το εσάνς ή το τρίμμα πορτοκαλιού και το μπέικιν πάουντερ.
Ανακατεύουμε τα υλικά και τα αδειάζουμε πάνω από τα μήλα.
Ψήνουμε για 45 λεπτά.
Το αφήνουμε να κρυώσει λίγο και αναποδογυρίζουμε τη μηλόπιτα σε ένα δίσκο.
 
Σερβίρουμε με παγωτό και με σάλτσα καραμέλας (300 γρ. κρέμα γάλακτος, 50 γρ. ζάχαρη μαύρη, 2 κτγ μελάσα - Βάζουμε όλα τα υλικά σε μια μικρή κατσαρόλα και σε χαμηλή φωτιά ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει η ζάχαρη)

24 σχόλια : Leave Your Comments

  1. Ηρθα πρώτη, από ευγένεια δεν παίρνω όλη την μηλόπιτα και να φύγω, είναι η αγαπημένη μου, παίρνω όμως ένα μεγάλο κομμάτι!!
    Καλή βδομάδα Γιώργο μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!
    Αγαπημένη η μηλόπιτα, ένα μικρό κομμάτι θα το πάρω....
    Γιώργο ευχαριστώ σε για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αρχή της ανάρτησης μου άρεσε πραγματικά!!Ωραία λόγια..
    Και η συνταγή super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η απόλυτη μηλόπιτα, κάπως έτσι τη φτιάχνουμε στο σπίτι, μου έδωσες ιδέα για το ουίσκι και τη σάλτσα!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουίσκυ !! χμ! δεν έχεις και αδικο ! θα πρέπει να του ταιριάζει αρκετά !!! για να δοκιμάσω λοιπόν αν του ταιριάζει λέω να παρω κανα δυό τρία κομμάτια - οχι ότι τα θέλε!-ετσι για δοκιμή θα τα πάρω !!!χιχιχιχι!!! πρεπει να είναι υπέροχη Γιώργο μου !!!

    καλή βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη!!!
    Με ουίσκυ δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα σερβιριστω και εγω με λιγο παγωτακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι πολύ όμορφα ξεκίνησε η συνταγή! φυσικά θα μπεί στα προσεχώς μιας και τα μηλά είναι απο τα φρούτα που υπάρχουν πάντα στο σπίτι , καλησπέρα & καλή εβδομάδα Γιώργο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι μηλοκατασκευές είναι η αδυναμία μου και αυτή εδώ είναι τέλεια και μεθυσμένη...Θα την ξεγελάσω και θα πάρω ένα κομματάκι.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα γλυκά με μήλα αποτελεούν αδυναμία μου και αυτή φαίνεται ονειρο!!! με την καραμέλα δε με χτυπησες στο ευαίσθητο σημείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιώργο μας, μας γλύκανες και μας μέθυσες και μετά μας καραμέλωσες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οντως δεν θέλει πολλά για να γλυκάνει η μέρα, και η νύχτα.

    Γιώργο υπέροχη η μηλόπιτα σου.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη η μηλόπιτα αλλά η σάλτσα καραμέλας υποθέτω την αποθεώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ γλαφυρή η περιγραφή σου και πολύ λαχταριστή η μηλόπιτα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ λαχταριστή η μηλόπιτα σου!
    Την αντιγράφω, μου αρέσει το κόλπο με το ουίσκι στα μήλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έλα κι έχω καιρό να την φτιάξω!!!
    ωμά τα έβαζα τα μήλα μέχρι τώρα, κομμένα σε φετούλες, θα δοκιμαστεί έτσι την επόμενη φορά, μου έκανε κλικ το ψήσιμο μέσα στο ουίσκι!
    καλοφάγωτη Γιώργο, καλό βράδυ!
    φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. H upside down φαίνεται πολύ τέλειαα,ζουμερή,λαχταριστή!!
    Κι εμένα το tip με το ουίσκι μ αρεσε πολύ!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ λέω να την φτιάξω να την έχω όλη δική μου, τι να μου κάνει ένα κομμάτι!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχη η μηλόπιτα σου και είναι και η μηλόπιτα μου αρέσει σε οποιαδήποτε μορφή της. Μου θύμισες ότι έχω κάνει μια αναποδογυρισμένη μηλόπιτα εδώ και κάποιους μήνες αλλά δεν προλαβαίνω να βάλω ούτε το 1/10 από τις συνταγές που φτιάχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόση μηλόπιτα έχω φάει φέτος δεν περιγράφεται. Ότι συνταγή βρίσκω την κάνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ΕΛΕΝΑ
    @Dafni
    @Xara
    @Ξανθή
    @Maria B.
    @Εφη
    @Ειρήνη
    @Afroditi
    @kitchenStories
    @Royal Coconut
    @Taste Advisor
    @Μarion,
    @Vita
    @Λένια
    @mia maria
    @Betty's Cuisine
    @eva
    @ΜΑΡΙΑ ΠΙΟΥΚΑ
    @Ήβη
    @manousina
    @Milen@
    @Afroditi
    Γάιδαρος ο κύριος!! Είχα τόσο ξεμυαλιστεί με το ταξίδι στο Λονδίνο, που ούτε ένα ευχαριστώ δεν είπα για τα τόσα όμορφα που μου γράψατε κοριτσάρες μου :)
    Το λέω τώρα και μάλιστα μεγάλο μεγάλο :ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!
    Ποντάρω στην κατανόηση και την επιείκεια σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ωραία μηλόπιτα!!! Θα την φτιάξω σήμερα,θα προσθέσω κανέλα στα μήλα και θα τη σερβίρω με παγωτό βανίλια που μας αρέσει και το χειμώνα. Μία ερώτηση μόνο.. σε τι νούμερο ταψάκι να τη βάλω 28 εκατοστών θα ήταν ok;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δοκίμασαν και είπαν